2011. augusztus 12.

Miből lesz a cserebogár ? - JÁTÉK-

Betti hívott meg a Zsófy által elindított játékba.
A gyöngyökkel először több mint húsz éve találkoztam. Volt férjem állított haza egy kézműves foglalkozásról egy általa fűzött krokodillal. Nagyon lelkes volt, de én semmi késztetést nem éreztem hogy gyöngyöt vegyek a kezembe. A krokodil nem volt rám hatással, azt meg senki nem mondta, hogy ékszert is lehet fűzni belőlük !!:))
A profilomban írtam már arról, hogy csak egy ékszeremet próbáltam megjavítani, amikor rájöttem hogy én is tudnék ásványokból nyakláncot készíteni. Ezekből a szerelt láncokból a legelső megvan, fel is tettem a blogomba, kabalaként őrzöm. Amikor felfedeztem a gyöngyfűzött ékszereket a neten, teljesen el voltam ájulva tőlük!! A környezetemben senki nem tud gyöngyöt fűzni,  mindent a netről silabizáltam ki. És még mennnyi mindent kell tanulnom! A Gyöngykuckó oldalán a raw karkötőt próbáltam meg először fűzni, aztán egy biloba mintát. Ezeket fel is bontottam, mert csak gyakoroltam rajtuk, de a logikát megértettem.
Ez a szett volt az első amit meg is tartottam, sokszor van rajtam.


Akiknek továbbadom:
1. RaMary
2. Kritti
3. Panka
4. Barbara
5. Nusman

9 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kis szett ,nem mondanám meg hogy elsők között volt,a kroki engem sem késztetne gyöngyfűzésre:)

    VálaszTörlés
  2. Azén első munkám nem volt ilyen szép és komoly alkotás. Köszi hogy meghívtál a játékra. Meghívlak, nézd meg az én első munkám...:))Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy meghívtál játszani. Gyönyörű a "kezdő" alkotásod! Na,majd nézd meg az enyémet...:-)) Csak legyen merszem feltenni:-)

    VálaszTörlés
  4. Hááát ezt én is megtartottam volna...nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm, most híztam három kilót :))

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű munka, nehéz elhinni, hogy ez volt a kezdet!!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép karkötő, méltán lehetsz rá büszke! Senki sem mondaná meg, hogy ez egy kezdő alkotás!!

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon szép!
    Érdekes, nálunk a férjem fűzött először gyöngyöt. Kitalálod mit? ... krokodilt....... :-)

    VálaszTörlés
  9. Очень красиво! Сама нежность!

    VálaszTörlés