2014. június 26.

Szirán karkötő

Már egy éve is van talán, hogy nem jelentkeztem. Bevallom őszintén,  nagyon utálok fotózni. :) Most erőt vettem magamon, majd sorban mutatom az elmúlt év termését. Sokat nem fűztem , azt hiszem végre sikerült megtalálnom az egyensúlyt a hobbim és az élet más dolgai között. A blogokat természetesen követtem, megcsodálom rendszeresen a szépségeket. Kommentelni nem igazán van időm, most élvezem a facebook adta lehetőséget, hogy elég a like gombra kattintani, és tudom jelezni az elismerésemet. :)

Elsőként Mézesmama mintája alapján készült Szirán karkötőt fotóztam. Kedves Mézesmama! Köszönöm a mintát, imádtam fűzni, és hordani is nagyon szeretem!




10 megjegyzés:

  1. Maravilloso conjunto, es una guapada..!!
    Noelia.

    VálaszTörlés
  2. Hello,Marcsi:
    Happy to see You beading and blogging again.
    Beautiful set-fantastic colors.
    -All the Best to You-

    VálaszTörlés
  3. Marcsikám Én jobban szeretem a blogokat...természetesen köztük a Tiedet is, mert mindig gyönyörűséget találok, ha ide jövök! Örülök, hogy előkerültél..és nagyon boldog vagyok, hogy megfűzted Sziránt...fantasztikus lett...köszönöm! Remélem örömödet leled benne..és várom a további alkotásokat, mert engem mindig inspirálnak a munkáid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mézesmama mégegyszer! Jó kis minta, a facebookon is sikere van :) A többit is majd fotózom, azok hímzések.

      Törlés
  4. Örülök a bejegyzésednek és nem csak azért, mert álomszép a szetted, hanem azért is mert már hiányoztak harmonikus, nőies ékszereid.

    VálaszTörlés
  5. Kedves RaMary! Köszönöm, nagyon kedves vagy!

    VálaszTörlés